2008. május 11., vasárnap

8.fejezet


Az Acél főnix


Két nappal később délután a szálláson megcsörrent Edward szobájában a telefon.

„Igen?”

„Elric maga és a többiek az irodámba de azonnal!”-Mustang volt az

„Igen is uram máris megyünk.”-fejezte be Edo és letette a telefont.

Fél óra múlva mindenki ott volt Mustang irodájában. Az asztalán három boríték volt s azokon Dorothy, Nina és Thomas neve állt. Roy felállt az asztalától és elindult a kezébe vett borítékokkal hogy azokat átadja a gyerekeknek.

„Azért hivattam ide magukat, mert az Alkimista Hivatal és a führer kiutalták az új hivatali beceneveiket. A borítékok név szerint tartalmazzák őket.”

„Egy kérdés uram. Ezentúl így fognak minket hívni vagy a rendes nevünkön?”-kérdezte Dorothy

„Így is és úgy is fogják magukat hívni Elric kisasszony. De ez a név mindig szerepelni fog a rendes nevük mellett.”

Amint ezt kimondta Mustang mindenki nagyot nyelt, nehogy valami ciki nevük legyen, és ezzel cukkolják őket a többiek az életük végéig.

„Értem uram”-bolintott Dorothy

„Általában egy tulajdonság alapján kapjuk a nevünket, mint ahogy én a láng alkimista nevet mivel a tűz a fő alkímiai erőm. Vagy mint Edward acél alkimista és Al pedig acél szív alkimista.”

„Tehát ami a fő alkímiai erőnk az szerint kapjuk a nevünket?”-kérdezte Nina

„Igen. na de mostmár nézzük a neveket, mert én sem érek rá örökké magukkal foglalkozni. Nos Thomas neked a szél a fő alkímiai erőforrásod így a neved ’Szélvész alkimista’.

„Király!-Szólalt meg Tom

„Nina neked a föld a fő alkímiai elemed és mivel nagyon erős is vagy a neved ’földrengető alkimista’.”

„Veszedelmes és pusztító név. Tetszik!”-mosolygott Nina

„Dorothy a vizsgán bemutatott jelenet miatt hogy újra életre kellteted a fiam és…”-ekkor kopogtak az iroda ajtaján.-„Istenem mi jöhet még ma?! IGEN KI AZ MÁR MEGINT?!”-kérdezte elég mérgesen Roy.

„”Elnézést Mustang hogy zavarom.”-Nestja Salamon jött be az ajtón és mikor Roy meglátta, azonnal vigyáz állásba ugrott.

„Én kérek elnézést igen tisztelt Salamon tanárnő, ha esetleg megsértetem csak ma kész, örültek háza, van.”-mondta teljes tisztelettel Roy és egy kicsit zavartan remegett a hangja.

„Ugyan már Roy mikor szedtem le a fejét, ne féljen ennyire tőlem amúgy semmi gond megértem, hogy kimerítő napja volt de Dorothy nevét én szeretném közölni.”-Nestja ekkor közelebb sétált Dorothyhoz és minden lépésnél druida botjával koppantott egyet a földön.

„Ez csak természetes, ahogy óhajtja tanárnő.”-Roy ezzel egy időben fejet hajtott.

„Nos Dorothy a főnix az élet madara és benned megtalálható a főnix vére, ami hihetetlen, mert ezt az alkímiát csak az én vérvonalam ismeri és tudja minden titkát. Nos te életeket adsz, ezért úgy tűnik élet alkimista, vagy ami nagyon ritka és mivel automail karod van, ami acélból készült a neved, …- ekkor Dorothy nyelt egy nagyot, mert nem tudta elképzelni, hogy milyen lesz a neve-…Dorothy Elric az ’Acél főnix vagy máshogy FullMetal főnix’.”

Dorothy megkönnyebbülve hallotta nevét és így szolt:

„Megtisztelő név és elég súlyos de talán elbírom.”-átvette a nevét, tartalmazó borítékot és büszke volt magára és a többiekre hogy végre igazi állami alkimisták lettek. Már alig várta mikor kapják meg az első küldetést, és mikor próbálhatják ki élesben azt, amit oly szorgosan tanultak.

Nincsenek megjegyzések: